sunnuntai 26. elokuuta 2012

kesä tuli, kesä meni

.

Enpä ihan hirveästi ole kirjoitellut tänne, mutta nyt tulee hieman tekstiä viime viikoista. Tanssiteatteri Tiina ja Heimo esiintyi Pori Folkissa viime viikonloppuna.

 Perjantaina olin juhlistamassa sekä Jennikan että Assin 18-vuotissynttäreitä. Kiitos molemmille oikein hauskoista juhlista!
Eilen oli venetsialaiset ja oltiin Sonja, Ida ja minä Eveliinan tykönä ensin syömässä ja sitten kävimme katsomassa ilotulitusta ja moikattiin kamuja kirjurissa.
     Muuten lukio on lähtenyt taas hyvin käyntiin, kuin koko lomaa ei olisi ollutkaan, samaa vanhaa vaan...Viikon päästä alkavat taas tanssiharkat ja uusina lajeina itselle baletti ja breikki, jännää!! Ja pakko sanoa, olen käynyt Piukat Paikat-kuntosalilla zumbaamassa ja olen hurahtanut siihen ihan täysillä!! Monet tanssikamut ihmettelevät, että miten voin tykätä jostain zumbasta, kun tanssin pitäisi olla se mun elämän suola. Tosi asia on, että se opettaja jonka tunneilla olen käynyt , tekee suhteellisen vaikeita sarjoja, joten niihin ei kyllästy helpolla ja opettaja on muutenkin aivan mahtava! Se ei kuitenkaan ole niin haastavaa kuin tanssi ja sinne saakin mennä pitämään hauskaa eikä repimään hiuksia päästä. Lisäksi jos haluat kehittää keskivartalolihaksiasi niin zumbaaminen on siihen oikea valinta, itse olen vain tämän kesän zumbannut ja saanut vatsalihakset näkyviin. Zumba on myös paljon rankempaa kuin esim. nykytanssi tai baletti ja kaloreita kuluu hirveästi. Eli siis kaikki zumbaamaan!! :)

2 kommenttia:

  1. ihana toi sun kaverin neule tossa viimesessä kuvassa! Täydellinen : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista